joi, 22 decembrie 2011

CRACIUNUL DE ALTADATA




Mi-as dori macar pentru o clipa sa mai simt Craciunul ca in copilarie. Acum…acum nu mai simt acel farmec, acea bucurie, acum nu mai simt nimic din febra pregatirilor, imi pare totul doar obisnuit…o zi obisnuita. Merg pe strada si vad multa lume, agitatie, oameni ce alearga dupa cumparaturi, cadouri…Simt ei oare Craciunul altfel sau fac asta doar dintr-o obisnuinta? Era asa frumos sa impodobesc bradul cu emotie, sa il astept pe Mos Craciun cu atata nerabdare, sa simt mirosul de cozonac si brad, sa o vad pe mama in febra pregatirilor, sa aud colindatorii. Si astazi impodobesc bradul dar parca nu cu aceeasi emotie si astazi primesc cadouri insa nu incerc aceeasi nerabdare. Am pierdut acea magie a Craciunului. Stiu…am crescut si nimic nu mai e la fel.  Imi ramane totusi intrebarea:  era oare mai frumos Craciunul altadata?

Sa aveti sarbatori linistite!



2 comentarii:

  1. Craciunul e la fel de frumos doar ca alti copii se bucura de magia lui acum iar tu esti " mama" care face cozonac si pregateste totul.

    RăspundețiȘtergere
  2. la fel simt si eu.Craciunul nu mai e cum era odata, dar defapt...nimic nu mai e :).

    RăspundețiȘtergere